Tuntikuvaukset

>Tuntikuvaukset
Tuntikuvaukset2016-05-15T12:56:58+00:00

Ryhmävalmennus tuntikuvaukset.

Rapakondis:

Rapakondis tunti on suunnattu aloitteleville kuntoilijoille. Tunneille otetaan max 10 henkilöä, jotta valmentajamme pystyy paremmin keskittymään jokaiseen henkilökohtaisesti. Tunnilla käydään läpi perusliikkeitä, sekä opetellaan oikeat suoritustekniikat turvalliseen ja tehokkaaseen harjoitteluun.

Muscle Max:

Tunnilla keskitytään lihasmassaa kehittävään harjoitteluun. Tunti vastaa toiminnallista saliharjoittelua. Tunnilla pyritään kaikki liikkeet tekemään painoilla, joilla jaksat tehdä vain 8-12 toistoa per sarja. Tällä tunnilla emme pidä kiirettä, vaan keskitymme tekemään liikkeet mahdollisimman puhtaasti, oikein ja suuremmilla painoilla mitä ehkä normaalisti olet tottunut.

Alavartalotreeni:

Painotus alavartalon isoissa lihaksissa, treeni voi olla joko ns paikkaharjoittelu, patteritreeniä tai kaikkea siltä väliltä. Välineinä käytetään levypainoja, omaa kehoa, kahvakuulia, gymstickiä, jumppapalloja, renkaita/ TRX:ä tai fitness bagejä. Treeneissä voidaan tehdä myös 1-2 liikettä keskivartalolle tai 1-2 liikettä ylävartalolle.

Ylävartalotreeni:

Painotus ylävartalon pienemmissä lihaksissa, hauis, ojentaja, olkapäät.  Treeni voi olla paikkaharjoittelua, patteritreeniä tai kaikkea siltä väliltä. Treenissä voidaan tehdä myös yläselkää ja rintaa sekä 1 jalkaliike ja 1-2 keskivartaloliikettä. Välineinä kahvakuula, käsipainot, levytanko, renkaat/ TRX, gymstick ja fitnessbag.

Ylävartalo- ja coretreeni:

Painotus yläselässä ja rintalihaksissa sekä keskivartalon alueella. Treeni voi olla paikkaharjoittelua, patteritreeniä, toiminnallinen treeni tai kaikkea siltä väliltä. Treeneissä voidaan tehdä myös 1-2 jalka/pakaraliikettä. Välineinä kahvakuula, käsipainot, levytanko, renkaat/ TRX, gymstick, fitnessbag, kahvallinen kuntopallo, köydet ja luistelulauta.

Kehonpainoharjoittelu

Tunnilla yhdistellään liikkuvuutta, ketteryyttä ja voimaa vaativia
liikkeitä ja liikeyhdistelmiä. Näin muodostuu kokonaisuus, joka tukee yleistä liikkumiskykyä parhaalla mahdollisella tavalla. Tunnit mukautuu jokaisen taito/voimatason mukaan ja eri progressioilla jokainen pääsee hyvin mukaan kehonpainoharjoittelun saloihin.

Kehonhuolto

Tunti on suunniteltu kokonaisvaltaiseen koko kehon liikkuvuuden kehittämiseen ja ylläpitoon. Tuntia suositellaan kaikille, sillä hyvinvoinnin yksi tärkeimpiä tekijöitä on kyky hallita mahdollisimman laajoja liikeratoja. Tunnilla voidaan käyttää apuvälineinä myös foam rollereita, trigger palloja, kuminauhoja, keppiä tai parin avustusta.

Mindful Body

Kehoa ja mieltä huoltava kiireen ja stressin pysäyttävä syvävenyttelytunti. Tunti sisältää alkulämmittely, vahvista & avaa, syvävenyttely ja rentoutus osiot. Tunti sopii kaikille, jotka haluavat pysähtyä kuuntelemaan: miltä kehossani tuntuu?

Erikoistunnit

Ylläolevien tuntien lisäksi pidämme erikoistunteja säännöllisesti, joiden sisältö lukee aina tuntikuvauksessa varauskalenterissa. Aamutreenit ja viikonlopputreenit vedetään aina vähän eri sapluunalla kuin muut viikkotreenit. Mukana mm. HIITiä, kiertoharjoittelua yms.