Kenelle Syke Startti sopii?

Syke Startti -kurssi on motivoiva ja turvallinen tapa aloittaa lihaskuntoharjoittelu JM Sykkeellä. Syke Startti on tarkoitettu ensikertalaisille, jotka haluavat aloittaa lihaskuntoharjoittelun pienryhmässä valmentajan opastuksella. Kurssin aikana opit liikkeiden suoritustekniikat ja miten eri lihasryhmiä harjoitellaan. Lisäksi säännöllinen harjoittelu parantaa lihaskuntoa, edistää rasva-aineenvaihduntaa, kiinteyttää ja lisää jaksamista.

Kaikki tapaamiset yksityisellä treenistudiollamme Malmilla. Meillä voit keskittyä rauhassa treenaamiseen ilman ylimääräisiä silmäpareja. Panostamme myös siivoukseen ja desinfiointiin vallitsevan tilanteen mukaisesti. Pyyhimme kaikki käytetyt välineet jokaisen treenin ja käyttökerran jälkeen.

Kurssin jälkeen sinulla on perustiedot lihaskuntoharjoittelusta ja voit hyvillä mielin jatkaa harjoittelua JM Sykkeen treeniryhmässä.

Ryhmä sopii kaikille lihaskuntoharjoittelun aloittamisesta kiinnostuneille.

Kurssi alkaa 26.8.2020 klo 18:30 ja päättyy 11.11.2020

Kurssin sisältö:

Tunnit alkavat aina alkulämmittelyllä, jonka jälkeen käydään liikkeet huolellisesti läpi ja tehdään yhdessä päivän treeni.

  1. Kerta Alkuinfo / tutustuminen / Rinta ja selkä -liikkeet
    – Penkkipunnerrus tangolla
    – Vipunostot maaten
    – Punnerrus
    – Kulmasoutu tangolla
    – Aktiivinen roikunta
    – Hyvää huomenta
  2. Kerta / Hauis, ojentaja ja olkapää -liikkeet
    – Hauiskääntö käsipainoilla vasaraote
    – Hauiskääntö tangolla
    – Kapea penkki
    – Ojentajat käsipainoilla
    – Pystypunnerrus käsipainoilla
    – Vipunostot sivuille käsipainoilla
  3. Kerta / Jalka- ja keskivartaloliikkeet
    – Box-kyykky
    – Penkille nousu
    – Sumokyykky kk
    – Russian twist
    – TRX-vatsat
    – Tähtivatsat
  4. Kerta / Treeni läpikäydyistä liikkeistä
  5. Kerta / Rinta ja selkä -liikkeet
    – Penkkipunnerrus käsipainoilla
    – TRX – punnerrus
    – Päänyliveto
    – Kulmasoutu käsipainoilla
    – Leuanveto
    – TRX-soutu
  6. Kerta / Hauis, ojentaja ja olkapää -liikkeet
    – Hauiskääntö kp
    – Hauiskääntö TRX
    – Dippi
    – Ojentajapunnerrus
    – Pystysoutu tangolla
    – Takaolkapäät kp
  7. Kerta / Jalka- ja keskivartaloliikkeet
    – Lantionnosto
    – Päkiöille nousu
    – Askelkyykky
    – Jalkojen laskut
    – Kyljet
    – Voimapyörä
  8. Kerta / Treeni läpikäydyistä liikkeistä

Viimeiset neljä viikkoa ovat treeniryhmässä tehtävien harjoitusten tapaisia treenejä. Treeneissä toistuvat liikkeet, joita olemme käyneet läpi viimeisen kahdeksan viikon aikana.

Kurssin ohjaa personal trainer Kati Pallasvuo

”Olen koulutukseltani liikunnanohjaaja AMK ja personal trainer. Olen työskennellyt liikunta-alalla kymmenen vuoden ajan ohjaten erilaisia ryhmiä, kursseja ja yksilöitä. Ohjausurani aikana olen saanut paljon kiitosta välittävästä asenteesta, asiantuntevasta otteestani sekä aidosta kiinnostuksesta asiakkaitani kohtaan. Minun kanssani ei tarvitse liikkua otsa rypyssä, vaan rennosti ja hymyillen, tehokkuutta unohtamatta.” – Kati Pallasvuo

Kurssi alkaa 26.8.2020 klo 18:30 ja päättyy 11.11.2020

Tapaamiset aina keskiviikkoisin klo 18:30.

Tämän kurssin kesto on siis yhteensä 12 viikkoa. Kurssille mahtuu max. 10 henkilöä.

Hinta 99€/kk (yht. 297€). Kurssin voi myös maksaa osittain tai kokonaan liikunta/hyvinvointiseteleillä/korteilla yms.

Kurssi järjestetään JM Syke Studiolla Malmilla.
Osoite: Malmin raitti 17, 00700 Helsinki (B-porras, 4krs. Sisäänkäynti siemenkujan puolelta)

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.