Slim For Life – ryhmävalmennus

Terhin uusi valmennus tähtää rasvanpolttoon ILMAN kituutuksia liian pienillä kaloreilla. Valmennuksen aikana opetellaan syömään riittävästi ja kehonkoostumusta muokataan maltillisella vauhdilla, jolla saavutetaan pysyvämpiä tuloksia pidemmällä aikavälillä.

Slim For Life alkaa:
14.5. klo 18:30 (kesto 16 viikkoa, 4 viikon kesätauko mahdollisuus)

Monella treenaajalla, erityisesti naisilla on usein haasteena hyvin vähäinen hiilarien saanti, koska se koetaan vihollisena ja salaatinlehti ystävänä. Tämä johtaa aivan liian vähäiseen energian saantiin, eikä rasvasta päästä eroon ja pahimmassa tapauksessa se johtaa jopa lihasmassan katoamiseen, joka tietysti on täysin päinvastaista tavoitteita ajatellen.
Tätä toimintamallia kun jatketaan riittävän pitkään, usein vuosia, menee kroppa juntturaan ja “säästöliekille” ja sen takaisin käynnistäminen vie aikaa.

Etenkin keski-iän kieppeillä oleville ihmisille tietyt painonhallintametodit menneisyydestä saattaa olla hyvinkin tuttuja ja näihin tapoihin on helppo palata aina vaan ja uudestaan. Vanhat ajattelumallit karistetaan valmennuksen alussa heti pois ja tehdään tilaa uudelle sallivalle ajattelulle.

Pelkästään liikkumalla ei kehonkoostumusta juurikaan saada muutettua vaan suurin muutos tapahtuu keittiössä ruokavalion kautta. Liikunta toimii siinä hyvänä tukena ja sen takia onkin tärkeää löytää itselle mukava tapa liikkua.

Valmennusryhmän yhteisissä suljetuissa treeneissä tullaan tekemään monipuolisesti sykettä nostavia sekä lihaskuntotreenejä.
Valmennukseen sisältyvän toisen viikoittaisen treenin jokainen valitsee oman aikataulun mukaisesti treeniryhmän kalenterista. Lisämaksusta (30€/kk) saat rajattoman oikeuden treeniryhmän ohjattuihin treeneihin valmennuksen ajaksi.

Ruokavalio osana valmennusta

Ennen valmennuksen alkua saat ohjeet ruokapäiväkirjan pitämiseen.
Valmennuksen alussa jokaisella ryhmäläisellä on henkilökohtainen tapaaminen valmentajan kanssa, jossa ruokapäiväkirjan sisältö käydään vielä yhdessä läpi ja mietitään miten sitä lähdetään muuttamaan, jotta päästään kohti haluttuja tuloksia.
Pysyvää muutosta tavoitellessa on hyvä jos mahdollisimman paljon jo olemassa olevia asioita voidaan ruokavaliossa säilyttää, eikä lähdetä muuttamaan heti kerralla kaikkea.
Valmista valmentajan tekemää ohjelmaa ei kukaan jaksa kovin pitkää noudattaa ja paluu vanhaan tapahtuu usein jo muutaman viikon jälkeen. Ruokavalion suunnittelussa on tärkeää ymmärtää mikä on itselle hyvä vaihtoehto, lisätä sitä, sekä pyrkiä vähentämään itselle haitallisia vaihtoehtoja.

Inbody mittauksilla seurataan miten kehonkoostumus muuttuu ja tarvittaessa suuntaa myöskin muutetaan valmennuksen aikana, mikäli muutoksia ei ruokavaliolla saavuteta.

Valmentajalta saat viikoittain uusia haasteita jotka liittyvät yleiseen hyvinvointiin, ravitsemukseen, uneen ja liikuntaan. Pienillä haasteilla saadaan uusia näkökulmia omaan tekemiseen ja pyritään saamaan muutoksia omiin tottumuksiin arjessa.

Valmennuksen kesto

Tämä valmennus kestää yhteensä 16 viikkoa. Voit myös halutessasi pitää kesän aikana 4 viikon tauon ryhmästä (kesäloma).

Valmentaja Terhi Kaijanniemi
Terhi Kaijanniemi
Moikka…Oon Terhi, 45v Helsinkiläinen liikunta-alan ammattilainen.
Omaa treenitaustaa on 15 vuoden ajalta ja harrastukseen tykästyin niin paljon että halusin siitä itselleni ammatin.

Ohjasin fustraa muutaman vuoden mutta muu alan kouluttautumiseni on painottunut voimaharjoittelun saloihin.
Erityisosaamistani onkin toiminnallinen Voimaharjoittelu, kehonpainoharjoittelu ja myös kehonhuolto/liikkuvuusharjoittelu vaikka toisaalta Voimaharjoitteluhan on myös kehonhuoltoa!

Olen tässä vuosien saatossa itsekin kärsinyt pahoista tule vaivoista, osittain raskaan työn- mutta myös liian kovan ja ehkä vähän vääränlaisen treenaamisen seurauksena.

Tämä on opettanut itselle valmentajana paljon mutta myös muuttanut näkemystäni treenistä ja kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista.
Ihminen on kokonaisuus jolloin kaikki vaikuttaa kaikkeen eikä treeniä voida ajatella vain yksittäisenä erillisenä asiana vaan kaikki elämän osa-alueet pitää huomioida niitä suunnitellessa.

Mun mielestä Voimaharjoittelu kuuluu kaikille ja mulle valmentajana se tarkoittaa nimenomaan toimintakyvyn ylläpitämistä mahdollisimman pitkään…sen avulla parannetaan sekä lihaskuntoa että liikkuvuutta ja tehdään siten elämästä piirun verran helpompaa myös iän karttuessa.
Ajattelen myös että vaikka tekniikat liikkeiden taustalla on hyvä olla hallussa
jollain tasolla, tärkeämpää on itse liikkuminen ja siihen kannustankin ettei liikunnan aloittamista pelättäisi turhaan.
Jokainen aloittaa joskus jotain uutta eikä voida olettaa että kaikki olisi syntyneet puntit kädessä eli asioita opetellaan matkan varrella eikä sitä kannata stressata liikaa.

Vaikka meikäläisestä yleensä nähdään ensimmäisenä tatuoinnit, ei niitä kannata pelästyä koska oon aika rento- ja ainakin omasta mielestä hauskakin tyyppi.
Tiukka valmentajana ja osaan vaatia paljon mutta myös kannustaa ihmisiä takuulla ylittämään itsensä.
Mun treeneihin on tervetulleita ihan kaikki eikä tarvitse olla aiempaa kokemusta, sitä varmasti karttuu matkan varrella kun vain itse uskaltaa
ottaa sen ensimmäisen askeleen…nähdään salilla!

Slim For Life valmennuksen Hinta

169€/hlö/4 viikkoa = 676€ yhteensä.

Sisältää:
* 16 ryhmätapaamista
* 16 treeniryhmän tuntia
* Ruokavalion suunnittelu / henkilökohtainen tapaaminen valmentajan kanssa (n.60min)
* InBody – mittaukset (3krt) / Uusin ja tarkin mittalaite Inbody 970 
* Privaatti harjoittelu JM Syke studiolla

Slim For Life alkaa:
14.5. klo 18:30 (kesto 16 viikkoa, 4 viikon kesätauko mahdollisuus)

Korvausmahdollisuus. Mikäli joku treenikerta jää väliin, voit korvata ne treeniryhmän tunneilla sisällä tai ulkona kalenterin mukaisesti. Näin et missaa mitään, vaikka joku kerta jääkin välistä. Myös mahdollisuus 4 viikon lomataukoon!

Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Ilmoittaudu mukaan heti!

Ilmoittautuminen Terhi

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.