BodyCross 2015-03-17T10:19:44+00:00

BodyCross
(Kehonpainoharjoittelu Helsinki)

Voima / Liikkuvuus / Kehonhallinta

BodyCross on uusi konsepti vastaamaan tämän hetken liikunta ja hyvinvointitarpeisiin.
Harjoittelu toteutetaan pienryhmässä, jossa ryhmän max. koko on 12hlö. Emme siis näin ollen puhu ryhmäliikunnasta, vaan enemmänkin ryhmävalmennuksesta.

Liike on lääkettä. Jokainen meistä on syntynyt liikkumaan. Pysyäksemme fyysisesti ja henkisesti hyvässä kunnossa, tulisi meidän liikkua päivittäin. Juokse, ryömi, vedä, työnnä, nosta, kyykkää, punnerra, hypi, kierrä, jännitä, roiku, kiipeä, rentoudu, venytä. Nämä kaikki yhdistyvät BodyCrossissa.

Kehonpainoharjoittelua

Kehonpainoharjoittelu Helsinki

Yhdistämme harjoittelussa elementtejä mm. kehonpainoharjoittelusta, painonnostosta, crossfitista ja telinevoimistelusta. Tunneilla emme harjoittele aikaa vastaan vaan teemme liikkeet keskittyen oikeaan tekniikkaan ja puhtaisiin liikeratoihin.
Liikkuvuuden rajoitteet ovat suurin yksittäinen syy huonoihin liikeratoihin ja epäpuhtaaseen suoritustekniikkaan. Tästä syystä liikkuvuusharjoitteet ovat olennaisesti mukana jokaisella tunnilla.

Kenelle / Miksi?

BodyCross harjoittelumuotona sopii käytännössä kaikille perusterveille ihmisille. Jokaisella meillä on omat rajoitteet ja tarkoitus onkin löytää kaikille sopiva tapa harjoittaa ja kehittää omaa kehoa parempaan kuntoon.

BodyCross – harjoittelu etenee sitä mukaa kuin sinä etenet!

Monipuolinen ja portaittain kehittyvä ohjelma takaa myös sen, että saavutat tuloksia nopeasti sekä haastat itseäsi joka viikko uudella innostavalla tavalla.

BodyCrossissa tunnille mahtuu kerralla mukaan vain 12 hlö, joten varmistut siitä, että saat myös henkilökohtaista ohjausta jokaisella tunnilla.

Kuinka pääsen mukaan?

BodyCross on nykyään osa ryhmävalmennustamme, johon kuka tahansa voi osallistua.
Tutustu tarkemmin ryhmävalmennukseemme sekä ideologiaan ja tunteihin Malmilla.

Ilmoittaudu mukaan:

[contact-form-7 id=”208″ title=”Cherry contact form_2″]

 Kehonpainoharjoittelu Helsinki